avatar Blog ten rowerowy prowadzi offensivetomato z miasta Mszczonów. Mam przejechane 63582.02 kilometrów w tym 78.89 w terenie. Jeżdżę ze średnią prędkością 23.93 km/h i się wcale nie chwalęę.

Wykres roczny blog rowerowy offensivetomato.bikestats.pl

• Sprzęt Author Impulse (Zimowy)

Okolice terenowo

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 17.08.2012 | Komentarze 0

Miałem wyjechać z rana, 5 – 6 najpóźniej i kierować się na południe zahaczając o woj. Świętokrzyskie, jednak aura była nie najlepsza – mokro i padało. Dałem więc sobie tego dnia trochę więcej snu i około południa postanowiłem wyruszyć w teren. Wygrzebałem stare MTB z piwnicy i bez szczególnego planu pojechałem w najbliższe lasy. W sumie to odwiedziłem te same okolice, tylko że z trochę innej strony: Grzegorzewice i Rezerwat Skulkie Dęby, Okolice zbiornika św. Anny, pobliskie wsie Kaczków, Gnojna i Petrykozy. Po drugiej stronie szosy grójeckiej pokręciłem się trochę po okolicach Osuchowa i dalej na południe w stronę Białej Rawskiej. Sprzęt jako że wiekowy w końcu zaczął się buntować, piszczeć, strzelać więc dalej już było asfaltem do domu.

Podczas trasy oprócz tego że zatrzymywałem się aby zrobić kilka zdjęć, przede wszystkim bawiłem się aplikacją, udostępnioną przez organizatorów BBT, którą zainstalowałem już jakiś czas temu. Używałem jej drugi raz, aplikacja ogólnie pracuje ładnie, ale pierwszą godzinę. Później wiesza się co 5 minut i bez ponownego rozruchu telefonu nic z tym nie byłem w stanie zrobić. Czy zjada mało energii nie wiem, robiłem zdjęcia, telefon nie był doładowany więc zaczął szybko dopraszać się o ładowarkę. Po powrocie do domu usunąłem ją z telefonu i zainstalowałem jeszcze raz. Okazało się że jest już nowa wersja w której brak słówka „Test”. W weekend będzie co robić.
Mapka rozrysowana tak jak pamiętam. Myślałem że GPS załatwi sprawę.

Kilka zdjęć:

Droga do rezerwatu Skulskie Dęby © offensivetomato

Stawy w Grzegorzewicach od strony rezerwatu © offensivetomato

Grzegorzewice cd.. © offensivetomato

Grzegorzewice cd... © offensivetomato

Wjazd na stawy od strony Kaczkowa © offensivetomato

Zbiornik św. Anna © offensivetomato

Drugi ze zbiorników w całości pozostawiony przyrodzie... zdjęcie zrobione z grobli © offensivetomato

I jeszcze raz ... © offensivetomato

Droga na Kaczków © offensivetomato

Przydrożna kapliczka © offensivetomato

Niezwykle przyjaźnie nastawione psy, jak zwykle... © offensivetomato