avatar Blog ten rowerowy prowadzi offensivetomato z miasta Mszczonów. Mam przejechane 63582.02 kilometrów w tym 78.89 w terenie. Jeżdżę ze średnią prędkością 23.93 km/h i się wcale nie chwalęę.

Wykres roczny blog rowerowy offensivetomato.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.3

Weekendowy wypad do Mielca

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 21.05.2012 | Komentarze 0

Trasa zrobiona w nocy ze względu na mniejszy południowo - wschodni wiatr no i lepszą do jazdy temperaturę. Start 21, meta 9 rano. Od pewnego czasu chodziło po głowie aby zrobić sobie taką wycieczkę, dwa dni po 200 km. Trasa co prawda już przeze mnie zaliczona we wrześniu 2011 roku, jednak z tygodniowym odstępem czasu. Tym razem postanowiłem szarpnąć całość w weekend. Przy okazji chciałem pagórków, znudziła mi się już jazda po płaskim jak patelnia Mazowszu. Nocna jazda rewelacja, minimalny ruch, trochę goniących psów no i zimno nad ranem, ale na podjazdach można było się szybko rozgrzać.

MSZCZONÓW - Grójec - Przybyszew - Białobrzegi - Radom - Skaryszew - Iłża - Lubienia - Kunów - Ostrowiec Świętokrzyski - Opatów - Lipnik - Klimontów - Łoniów - Nagnajów - Baranów Sandomierski - Padew Narodowa - MIELEC