avatar Blog ten rowerowy prowadzi offensivetomato z miasta Mszczonów. Mam przejechane 63582.02 kilometrów w tym 78.89 w terenie. Jeżdżę ze średnią prędkością 23.93 km/h i się wcale nie chwalęę.

Wykres roczny blog rowerowy offensivetomato.bikestats.pl

• Sprzęt Cube Agree Pro

Święty Krzyż

Czwartek, 19 czerwca 2014 · dodano: 20.06.2014 | Komentarze 0

Mszczonów - Nowe Miasto - Przysucha - Szydłowiec - Skarżysko Kamienna - Suchedniów - Bodzentyn - Nowa Słupia - Święty Krzyż - Łagów - Staszów - Połaniec - Mielec.

Trasa niemalże taka sama jak ta. Wtedy jadąc z sakwami nie miałem za bardzo ochoty skręcać na Św. Krzyż i obiecałem sobie że jeszcze tam wrócę. Tym razem jadąc szosówką praktycznie na lekko (nie licząc bagażnika i kilku w nim rzeczy) była idealna okazja na odwiedzenie tego miejsca, tym bardziej że pogoda miała dopisywać.

Niestety przeceniłem swoje możliwości. Przez około 150 km jechałem całkiem spokojnie, bardziej przypominało to niedaleką wycieczkę niż dłuższą trasę. Nie robiłem większych przerw, mało jadłem i wystarczyło to na lekko pagórkowaty teren. Jednak na wjeździe przyszło to co czaiło się od jakiegoś czasu, porządnie mnie odcięło i zatrzymałem się w połowie, nie na długo, na chwilę, napiłem się i ruszyłem dalej, ale fakt jest taki że nie zrobiłem górki na raz więc tym razem odhaczyć jej nie mogę. Podjazy nigdy nie było moją mocną stroną i chyba niegdy nie będą.

Ponieważ spod kalsztoru bliżej mam do dziewczyny do Mielca niż do domu postanawiam nie zawracać i połączyć przyjemne z… przyjemnym. Będzie też okazją do jeszcze jednej dłużej przejażdżki.